Johann Sebastian Bach


31 martie 1685 5:45 (GMT+0:41) 50°59’N 10°19’E
Eisenach, Germania

Înălțime 180 cm
Zodiac european Berbec
Zodiac chinezesc Bivol de Lemn
Zodiac aztec Crocodil
Zodiac arboricol Scoruș
Zodiac egiptean Isis
Zodiac floral Albăstrea
Zodiac indian Toporișcă
Zodiac grecesc Pegas
Temperament sanguin-coleric
Număr destin 9
Număr psihic 4

Setări Compatibilitate

Nu poți salva harta în baza de date deoarece nu ești logat.


Harta natală


Aspectarium

Vezi detalii tabel

Biografie

Johann Sebastian Bach (pronunție în germană: /joːhan zebastjan bax/ n. 21 martie 1685, Eisenach — d. 28 iulie 1750, Leipzig) a fost un compozitor german și organist din perioada barocă, considerat în mod unanim ca unul dintre cei mai mari muzicieni ai lumii. Operele sale sunt apreciate pentru profunzimea intelectuală, stăpânirea mijloacelor tehnice și expresive și pentru frumusețea lor artistică.

Johann Sebastian Bach s-a născut într-o familie de muzicieni profesioniști. Tatăl său, Johann Ambrosius Bach, era muzician de curte, având sarcina de a organiza activitatea muzicală cu caracter profan a orașului, dar și funcția de organist al bisericii locale. Mama sa, Elisabeth Lämmerhirt, a murit de timpuriu, urmată curând după aceea de tatăl său, când Johann Sebastian avea numai 9 ani. Rămas orfan, a plecat la fratele său mai mare, Johann Christoph Bach, organist la Ohrdurf. Aici a început să execute primele motive muzicale la orgă, dovedind o înclinație deosebită pentru acest instrument. Dorința de a se perfecționa l-a făcut să viziteze pe cei mai cunoscuți organiști din acea perioadă, ca Georg Böhm, Dietrich Buxtehude și Johann Adam Reinken. În 1703 obține primul post de organist în orășelul Arnstadt; datorită virtuozității sale deja evidente, a fost angajat într-o poziție mai bună ca organist în Mühlhausen. Unele din primele compoziții ale lui Bach datează din această epocă, probabil și celebra „Toccata și Fuga în Re minor".

În 1708, Bach obține postul de organist de curte și maestru de concerte la curtea ducelui de Weimar. În această funcție avea obligația de a compune nu numai muzică pentru orgă, dar și compoziții pentru ansambluri orchestrale, bucurându-se de protecția și prietenia ducelui Johann Ernst, el însuși compozitor. Pasionat de arta contrapunctului, Bach a compus majoritatea repertoriului de fugi în timpul activității sale în Weimar. Din această perioadă datează celebra compoziție „Clavecinul bine temperat” (germană: Wohltemperiertes Klavier), care include 48 preludii și fugi, câte două pentru fiecare gamă majoră și minoră, o lucrare monumentală nu numai prin folosirea magistrală a contrapunctului, dar și pentru faptul de a fi explorat pentru prima dată întreaga gamă tonală și multitudinea intervalelor muzicale.

Din cauza deteriorării raporturilor cu ducele Wilhelm Ernst, Bach este nevoit să părăsească Weimarul în 1717, transferându-se la curtea prințului Leopold de Anhalt-Cöthen. În acest timp, compune cele 6 concerte brandenburgice, precum și suitele pentru violoncel „solo”, sonatele și partitele pentru vioară „solo” și suitele orchestrale.

În 1723, Johann Sebastian Bach este numit cantor și director muzical la biserica St. Thomas din Leipzig. Bach avea sarcina, pe de o parte, de a preda muzica elevilor de la școala de canto, pe de altă parte, să furnizeze compoziții muzicale celor două biserici principale din Leipzig, compunând câte o cantată în fiecare săptămână, inspirate din lecturile biblice duminicale. Pentru zilele festive, Bach a compus cantate și oratorii de o deosebită frumusețe, ca Patimile după Matei pentru Vinerea patimilor, Magnificat pentru Crăciun ș.a. Multe dintre operele acestei perioade sunt fructul colaborării cu Collegium Musicum din Leipzig sau reprezintă compoziții așa-zise erudite, ca cele patru volume de exerciții pentru clavecin, partitele pentru pian, Variațiunile Goldberg, Arta Fugii, Concertul italian ș.a.

Johann Sebastian Bach s-a căsătorit în 1707 cu Maria Barbara, cu care a avut 7 copii, din care numai 4 au supraviețuit bolilor copilăriei. După moartea primei sale soții, Bach s-a recăsătorit în 1721 cu Anna Magdalena Wilcke, o tânără soprană, cu care - deși cu 17 ani mai tânără ca el - a avut o lungă căsnicie fericită. Împreună au avut 13 copii. Toți fiii lui Bach au arătat o deosebită dotare pentru muzică, mulți dintre ei devenind muzicieni consacrați, așa Wilhelm Friedemann Bach, Johann Gottfried Bernhard Bach, Johann Christoph Friedrich Bach, Johann Christian Bach și Carl Philipp Emanuel Bach.

Operele lui Johann Sebastian Bach au fost clasificate și catalogate în 1950 de muzicologul Wolfgang Schmieder în Bach-Werke-Verzeichnis (Catalogul operelor lui Bach: BWV) și sunt numerotate ca atare.

Bach nu s-a rupt de viața omului și de idealurile sale. Vastitatea și diversitatea temelor bachiene, clocotul mereu viu al muzicii sale îndreptățesc cuvintele lui Beethoven: „Nu pârâu, ci ocean trebuia să se numească” (în germană, Bach=pârâu).

Trăind într-o epocă în care omenirea se afla în pragul noilor împliniri clasice și când aristocrația feudală primea, rând pe rând, lovituri ce-i grăbeau sfârșitul, Bach a asimilat variatele tendințe care se încrucișau în spiritualitatea vremii. Cu uriașa sa forță morală și sevă creatoare, Bach a configurat variate expresii, turnate în perfecte arhitecturi sonore. Ducând la perfecțiune formele plămădite în secolul al XVII-lea, Bach exprimă în muzica sa cele mai înalte idei și năzuințe umane.

S-a născut la 21 martie 1685, la Eisenach, în ținutul Turingiei, unde familia Bach era cunoscută prin numărul mare de muzicieni pe care i-a dat. Arborele genealogic al familiei Bach începe cu Veit Bach (cca 1550-1619), un brutar cu recunoscute aptitudini muzicale. În această familie cultivarea muzicii a devenit o tradiție, mulți membri îndeletnicindu-se cu muzica, fie ca profesioniști, fie ca amatori. Tatăl lui Sebastian, Johann Ambrosius, era un modest muzician, împovărat de o familie numeroasă cu opt copii, dintre care i-au rămas în viață patru, Sebastian fiind mezinul.

Rămas orfan la zece ani, fratele mai mare J. Christoph, organist la Ohrdurf, îl ia la el și-l instruiește în domeniul muzicii, al clavecinului și al compoziției. Elev al lui Johann Pachelbel, unul dintre renumiții organiști germani ai vremii, J. Christoph i-a asigurat o severă educație, ce contravenea năzuințelor copilului, căci în el mocnea deja flacăra artistului. Simțind nevoia unui orizont mai larg, micul Johann copia pe furiș compoziții ale renumiților organiști, J. Pachelbel, J. Froberger, J. K. Kerl. Încorsetarea în regulile severe i-a servit însă la obținerea unei virtuozități de scriitură polifonică, atât de necesară artistului în mânuirea cu lejeritate a mijloacelor de exprimare.

După cinci ani (1700), se mută la Liceul din orașul Lüneburg, unde devine și corist la biserica Sfântul Mihail. Timpul petrecut la Lüneburg are mare importanță, deoarece aici cunoaște în biblioteca școlii creații de Palestrina, Lasso, Schütz, Schein, Scheidt, Pachelbel ș.a. Tot aici îl are printre îndrumători pe organistul Georg Böhm, elev al lui J. Reincken și continuator al școlii germane nordice de orgă. De la reprezentanții acestei școli, Bach și-a însușit stilul amplu și fastuos, precum și dramaturgia și lirismul acestei muzici de orgă. De la Böhm preia tradiția prelucrării polifonice a coralelor, pe care o va duce la mare înflorire în formele bazate pe coral. Dornic să asimileze cât mai mult, se îndreaptă spre Hamburg pentru a-l auzi și cunoaște pe organistul și compozitorul Johann Adam Reincken.

Lipsit de mijloace pentru a urma Universitatea, la terminarea școlii din Lüneburg este nevoit să se angajeze ca muzician la diferite curți și, astfel, începe să se lovească de vicisitudinile vieții de muzician, aflat în slujba unui senior sau a unui consiliu comunal. După câteva luni petrecute ca violonist la curtea din Weimar, s-a angajat ca organist la Arnstadt (1704-1707), dar îndatoririle postului nu-i puteau satisface aspirațiile muzicale și nici nu-i erau favorabile evoluției sale artistice. Atât calitatea muzicii ce trebuia executată, cât și nivelul scăzut de profesionalism al coriștilor, pe care trebuia să-i învețe în continuu, nu puteau contribui la dezvoltarea sa.

În perioada de timp petrecută la Arnstadt, el cere un concediu de patru săptămâni și pleacă pe jos la Lübeck. Aici, bătrânul D. Buxtehude, în vârstă de 68 de ani, își desfășura activitatea de organist, cântând atât la slujbe, cât și la acele „Abendmusiken„. În loc de patru săptămâni, el rămâne patru luni, timp în care își însușește procedeele componistice și instrumentale ale marelui organist. Acest fapt a provocat indignarea conducătorilor bisericii din Arnstadt, așa încât, după scurt timp, s-a mutat la Mühlhausen, unde se căsătorește cu vara sa, Maria Barbara Bach. Climatul spiritual nefiindu-i nici aici favorabil, în anul 1708 pleacă la Weimar, unde activează ca organist și muzician al curții. În anii petrecuți ca muzician la curtea ducală din Weimar (1708-1717) și apoi la Köthen (1717-1723) și-a îndreptat privirile înspre muzica de cameră, studiind cu râvnă opera compozitorilor contemporani germani, francezi și italieni, transcriind numeroase lucrări ale acestora pentru orgă și clavir. La Weimar a transcris concerte pentru orgă (6) și pentru clavir (18) din creația lui Vivaldi, Corelli, Benedetto Marcello, Telemann. Alteori, el prelucra numai anumite teme, utilizate în ample fugi (din Legrenzi, Albinoni, Corelli).

Ca muzician de curte, Bach a cunoscut bine muzica franceză, printru-un elev al lui Lully, prezent la curtea de la Celle. Curțile numeroșilor principi germani, oricât de neînsemnați ar fi fost ei, se întreceau în a imita fastul și strălucirea curții regale franceze. Versailles-ul dădea tonul modei în Europa și micii principi germani căutau să-l imite, organizând serbări și recepții somptuoase, în care muzica avea un rol însemnat. Cei mai înstăriți își permiteau să țină chiar un teatru de operă.

În muzica de cameră, arta claveciniștilor francezi, cu ornamentația rococo-ului, s-a răspândit și la curțile germane. Bach a asimilat acest stil și pe cel al violoniștilor italieni, dar a trecut aceste modalități de exprimare prin propriul său filtru creator. Din arta claveciniștilor francezi a surprins elemente viabile, și anume grația și spontaneitatea melodică, înlăturând ornamentația inutilă sau dăunătoare clarității. Iar din muzica italienilor a preluat cantabilitatea, evitând linia melodică emfatică sau prea încărcată de ornamentică.

Din timpul șederii la Weimar, datează celebra întâlnire a lui Bach cu organistul francez Jean Louis Marchand. Invitat la curtea regală din Dresda, în anul 1717, pentru un turnir muzical cu acest organist, Bach și-a uimit adversarul prin variațiunile improvizate la clavecin, încât, în preziua turnirului Marchand a plecat pe neașteptate.

La Weimar a scris cele mai bune lucrări pentru orgă, în schimb la Köthen, neavând o orgă pe măsura cerințelor sale, și-a îndreptat atenția spre muzica instrumentală de cameră. Aici a scris cele șase Concerte brandenburgice (1721), comandate de markgraful Christian Ludwig de Brandenburg, și o parte din cantatele sale laice. În anul 1720, la Köthen, îi moare soția. După un an, se recăsătorește cu Anna Magdalena Wülken, muziciană cu o frumoasă voce de soprană și aptitudini muzicale, căreia îi dedică, pentru studiu, acele gingașe Klavierbüchlein, colecții de mici piese pentru începători. În 1720, a încercat să ocupe postul de organist la biserica Sfântul Iacob din Hamburg, dar, în locul lui, a fost preferat un muzician rămas anonim. Aici va cânta și la orga bisericii Sfânta Ecaterina, în fața organistului Reinecke. Acesta, auzindu-l cu ani în urmă realizând variațiuni pe diferite teme, a exclamat cu entuziasm: „Credeam că nu mai există această artă; văd că încă mai trăiește în dumneavoastră.”

În anul 1723 s-a stabilit la Leipzig în calitate de cantor la biserica Sfântul Toma, unde avea obligația de a instrui copiii din cor în ale muzicii, de a scrie, de a repeta cu coriștii școlii și de a executa în fiecare săptămână câte o nouă cantată. Condițiile istovitoare de lucru, dar mai ales atitudinea obtuză și chiar răuvoitoare a conducătorilor orașului sau ai bisericilor (el va dirija și corul bisericii Sfântul Nicolae), de care depindea, și grijile familiale au înnegurat viața genialului muzician. În pofida greutăților și a climatului muzical cu totul impropriu unei creații de larg orizont, Bach scrie în ultima perioadă a vieții sale cele mai mari și mai valoroase lucrări: cantatele „tragice”, Magnificat, Pasiunile și Missa în si minor.

Cu ocazia vizitei făcute la Berlin (1747) regelui flautist Friedrich al II-lea al Prusiei, (la curtea căruia funcționa ca clavecinist fiul său K. Philipp Emanuel) Bach a improvizat o magnifică fugă pe searbăda temă dată de rege. Întors la Leipzig, a scris pe această temă șapte ricercare, două canoane și o sonată á tre (pentru flaut, vioară și clavir). Reunite, aceste piese au fost trimise regelui sub titlul de Ofrandă muzicală, reprezentând exerciții de polifonie și demonstrații de virtuozitate tehnică.

Între anii 1729-1740 a condus și “Collegium musicum”, societate muzicală studențească fondată de Telemann, fapt care i-a prilejuit crearea unor piese 159 instrumentale, uverturi-suite și cantate laice. Deși n-a scris muzică de operă, el se interesa de creația dramatică, urmărind spectacolele de la Teatrul de Operă ale curții din Dresda. Aici fusese adus, în 1717, venețianul Antonio Lotti, iar mai târziu, saxonul italienizat Johann Adolf Hasse, care a condus viața muzicală din Dresda. Cele două solo cantate italiene, „Amorul trădător” și „Nu știu ce-i durerea”, precum și „Cantata cafelei”, sunt mărturii ale contactului său cu opera în stil italian.

În vremea sa s-a construit prima claviatură cu ciocănele, Hammerklavier-ul (1701), prevăzut cu dispozitiv de oprire a vibrației coardelor (Dämpfer, étouffeur). Cunoscut pentru virtuozitatea execuțiilor sale, Bach era adesea invitat să încerce noile instrumente construite. El însuși perfecționase instrumentul, încercând construirea așa-numitei viola pomposa, de dimensiuni mai mari decât viola da gamba și a propus construirea unui Lautencymbal cu corzi de metal și maț, pentru efecte timbrale speciale. Spre sfârșitul vieții, Bach a încercat să-și tipărească lucrările, luând personal parte la pregătirea plăcilor de zinc, fapt ce a contribuit la orbirea sa. O scurtă perioadă de revenire a vederii (de 10 zile) a precedat sfârșitul său din anul 1750.

Din cei 21 de copii pe care i-a avut, au supraviețuit opt: 4 fete și 4 băieți. Fiica cea mai mare, având o voce frumoasă de soprană, s-a ocupat de muzică, iar cei patru fii au devenit importanți muzicieni. organist și compozitor, Wilhelm Friedmann (1710-1784), supranumit “Bach din Halle” va fi unul din întemeietorii noului stil galant și un precursor al simfoniei și al liedului german. Clavecinistul regelui Prusiei și capelmaestru la Hamburg, al doilea său fiu, K. Philipp Emanuel (1714-1788), “Bach de Berlin și Hamburg”, a contribuit la statornicirea formei de sonată și la înnoirea tehnicii pianistice. Johann Christoph (1732-1795), numit “Bach din Bückeburg”, s-a remarcat prin calitățile sale de organist în acest oraș. Un ultim fiu, Johann Christian (1735-1782), “Bach din Milano și Londra” a suferit o influență italiană ca elev al lui Padre Martini. Stabilindu-se la Londra, a devenit compozitorul preferat al curții regale, scriind muzică în stil italian, simfoniile lui contribuind, în oarecare măsură, la crearea genului ce va domina a doua jumătate a veacului al XVIII-lea.

Creația bachiană nu este numai o sinteză artistică a stilurilor muzicale care se încrucișau la începutul secolului al XVIII-lea, ci și o încununare a evoluției muzicii polifonice și un moment de vârf al epocii Barocului. La baza limbajului său muzical stă coralul protestant, cu linii melodice provenite nemijlocit din creația populară. Această rădăcină în arta populară constituie cheia de boltă a expresivității operei sale, în pofida aspectului ei aparent abstract.

Ca slujitor al bisericii, muzica sa a fost intim legată de serviciile religioase, numeroase pagini fiind mărturii ale profundei sale evlavii. Deși a crezut neștirbit în fericirea vieții veșnice, în creația sa nu a redat omul împăcat, care așteaptă cu seninătate viața de dincolo, ci omul cu toate îndoielile, cu nesfârșitele sale ispite și căderi. În antiteză, aduce imagini luminoase și înălțătoare, ancorate în neclintita credința a prezenței divine în viața omului.

Fire echilibrată și modestă, el și-a dedicat creația preamăririi lui Dumnezeu și înălțării spirituale a omului. De o smerenie rară, Bach își începea fiecare lucrare cu rugăciunea “Iisuse, ajută-mă” și o sfârșea cu inscripția “numai pentru slava lui Dumnezeu”.


I. Persoana, voința, relația cu viața, reacția la mediul înconjurător

Casa I în Berbec
Primeaza sentimentul, senzatia, impresionabilitatea si instinctul, mai puternic decat ratiunea. Ii place sa conduca, sa ia initiative dar nu va avea perseverenta necesara sa duca totul la bun sfarsit. Incearca sa demonstreze celorlalti calitatile sale si sa obtina recunoastere si atentie. Este energic, impulsiv, curajos, plin de incredere, generos, entuziasmat.

II. Bani, mijloace materiale, câștiguri, cheltuieli, energie

Casa II în Taur
Succesul social va fi atins printr-o munca laborioasa, de lunga durata si care necesita multa rabdare.

III. Gândire, comunicare, procesare și transfer al informației, studii, călătorii scurte

Casa III în Gemeni
Se va adapta bine si cu entuziasm, oricarui fel de schimbare. Nu-i place monotonia. Va fi nevoit sa se mute din ratiuni de serviciu.

IV. Casa, mediul înconjurător, condiții externe și interne, părinți

Casa IV în Rac
Ii place viata de familie, copiii avand un loc aparte in inima sa. Are o natura calma, afectuoasa, delicata si tandra.

V. Expresia conștiinței de sine, copii, creativitate, jocuri, dragoste

Casa V în Rac
Se va indragosti de multe ori, asta pana in ziua in care va face alegerea. Apoi flirturile ramanand in urma va avea un singur scop: sa-si cladeasca o familie cu cat mai multi copii posibil.

VI. Sănătate, grijă pentru corp, dietă, haine, muncă de rutină și serviciu

Casa VI în Leu
Abilitate de a comanda, autoritate in munca. Punct vulnerabil: inima, aparatul circulator, ochii.

VII. Relații cu alți oameni, parteneri

Casa VII în Balanță
Casatorie din dragoste cu cineva din inalta societate, care ii va aduce luxul si rafinamentul dorit.

VIII. Finanțe publice, asigurări, taxe

Casa VIII în Scorpion
Prea marea vivacitate si graba vor pune viata in pericol prea des pana cand se va umple paharul.

IX. Filosofie, religie, educație înaltă, călătorii lungi, străinătate

Casa IX în Săgetător
Lungi calatorii in departari. Atractie spre a se stabili intr-o tara straina. Munca intelectuala, minte matematica.

X. Statut public, reputație profesională, carieră, ambiție

Casa X în Capricorn
Incredere totala in munca. Respectabil, ireprosabil in munca si in ce priveste calitatile morale, scrupulos si demn de toata lauda.

XI. Expresie de sine colectivă, prieteni, speranțe

Casa XI în Capricorn
Relatii de prietenie dificile, in afara de faptul cand se bazeaza pe o profunda afinitate. Acordul cu ceilalti generat mai mult de ratiuni decat de sentimente. Pericol de ruptura din lipsa de entuziasm si exces de pedanterie.

XII. Reacții emoționale inconștiente, singurătate

Casa XII în Vărsător
Prietenii ii pot crea multe probleme.


Soarele

Soarele în Berbec
Berbecul este zodia de exaltare a Soarelui, aceasta pozitie este, prin urmare, cea mai puternica a astrului central. Ea iradiaza o forta vitala fara pereche, care da persoanei un fond minunat de energie pentru a rezista asalturilor bolii si o puternica forta de regenerare pentru a o scapa repede din stransoarea bolii. Indivizii care au aceasta pozitie in tema lor astrologica sunt mai ales predispusi la febra din cauza caldurii excesive a Soarelui in Berbec. Cum aceasta zodie guverneaza capul, acest exces de caldura usuca adesea pielea capului, impiedica cresterea parului si aduce o calvitie precoce.

Soarele în Casa XII
Este semnul sufletului solitar care, ca un retras, se inchide departe de lume. Aduce un pericol de conflict cu autoritatile sau incapacitatea de a se adapta conditiilor vietii de familie; in orice caz, datorita dificultatilor ce vin una dupa alta, persoana isi petrece restul vietii intr-un exil voluntar sau impus, ca o straina printre straini. Cand nu e vorba de un caz atat de extrem, prima treime a vietii este de obicei risipita in eforturi zadarnice pentru a gasi echilibrul si a alege o cariera sau o profesie. Ca si pozitia Soarelui in Casa a VI-a, aceasta indica succesul intr-o functie avand legaturi cu spitalele, cu inchisorile; in orice munca in raport cu un laborator ca si chimist; da interesul fata de ocultism si gustul pentru cercetarile ciudate.

Soarele în trigon cu Marte (0°06)
Indica energie, dinamism, actiune, spirit intreprinzator, actiuni calculate si ordonate, abilitati de conducere, fizic puternic depasind orice problema de sanatate. Persoana are tact, vitalitate, curaj, incredere in fortele proprii, talent pentru sport, perseverenta, tenacitate in urmarirea scopurilor, putand sa ajunga rapid in functii importante, posibil in aparatul de stat; este apreciata pentru forta sa, fiind un adversar de temut.

Soarele în opoziție cu Jupiter (7°24)
Indica o vitalitate slaba, tulburari ale ficatului, aroganta, orgoliu, extravaganta, snobism, piedici in afirmarea sociala, caracter necinstit, dar numai daca este indicat si de alte aspecte rele. Nativul este cheltuitor, isi risipeste energiile, da dovada de indulgenta prea mare cu sine insusi, tendinta de ingrasare datorita abuzului de hrana.

Soarele în careu cu Pluton (6°30)
Indica o fire dictatoriala, comportament nemilos, supus transformarilor, atractie pentru putere. Persoana este tentata sa-i manipuleze pe ceilalti, are nevoie sa invete credinta.

Luna

Luna în Vărsător
Luna in Varsator, intr-o configuratie buna, da o imaginatie vie, cu puterea de a-si reprezenta imagini in spirit incat par aproape tangibile. In rest, aceste persoane nu se bazeaza pe capacitatea lor de rationare caci intuitia lor este extrem de bine dezvoltata. Caracterul este sociabil, amabil si politicos; ca urmare isi atrag multi prieteni si sunt foarte cautate in anturajul lor. Sunt ajutate de prieteni in masura aspectelor favorabile ale Lunii. Pe de alta parte, Luna stresata da un spirit excesiv de vagabond.

Luna în Casa XII
Luna in Casa a XII-a, in bune aspecte, va asigura succesul oricarei munci indeplinite in locuri retrase, departe de ochii lumii, in inchisori, spitale sau institutii de caritate. Ea indica de asemenea posibilitatea de a avea o legatura amoroasa clandestina care va ramane secreta, daca Luna este bine aspectata. Luna stresata indica pericol din partea dusmanilor secreti care vor suscita suferinte si persecutii.

Mercur

Mercur în Pești
Mercur in Pesti, semn ocult de apa, doteaza subiectul cu o anumita capacitate psihica care nu este atat intuitie, cat imaginatie. Isi imagineaza sau crede ca un lucru trebuie sa fie astfel si, fapt uimitor, cel mai adesea, este asa; dar aceasta capacitate este periculoasa caci duce spre mediumnitate, daca Mercur este afectat sau daca Neptun, octava superioara a lui Mercur, se gaseste in Casa a XII-a. Daca Mercur este afectat de catre Saturn, in Pesti, predispune persoana la melancolie, mereu nelinistita, certareata; dar in general persoanele care au Mercur in Pesti au un caracter amabil, binevoitor. Este si un bun indiciu de succes ca si chimist, dietetician sau igienist.

Mercur în Casa XII
Mercur in Casa a XII-a, bine plasat, da un intelect inclinat spre cercetari secrete, misterioase sau oculte. Acesta va fi mai ales cazul in care Mercur este situat intre Soare si M.C. (Mijlocul Cerului), adica daca Mercur se afla inaintea Soarelui (rasare inaintea acestui luminator), caci, in acest sens, lumina spiritului straluceste puternic si da persoanei o inteligenta clara si alerta. Este o buna pozitie si pentru investigatii politiste, cercetari stiintifice sau oculte. Chimisti de o mare abilitate au acest aspect in nativitatea lor, caci propriu acestor persoane este sa analizeze in cele mai mici detalii lucruri care ar parea nesemnificative altora. Daca Mercur este stresat in Casa a XII-a, mai ales de Saturn sau de Marte, sau daca este in combustie - inainte si dupa - Soare, exista pericolul ca intelectul sa se intunece si sa rezulte nebunia. Trebuie sa remarcam de asemenea ca factorul stresant variaza in functie de natura planetei in aspect cu Mercur; daca este Marte sau Uranus, subiectul va putea fi extrem de violent; daca este Saturn, va deveni melancolic; dar oricare caz ar fi, daca Mercur este stresat in Casa a XII-a, orice forma de limitare va restrange inteligenta, caci Casa a XII-a indica restrictia, constrangerea. Surzenia este de asemenea rezultatul acestei pozitii a lui Mercur atunci cand e grav afectat de Saturn.

Mercur în conjuncție cu Venus (1°28)
Indica mari capacitati de exprimare, abilitate in comunicare, maniere alese, o fire iubitoare de frumos, arta si placere, dar care ar trebui sa reflecteze mai mult asupra responsabilitatilor sale. Persoana este intuitiva si inspirata, putand avea talente muzicale sau in pictura; de asemenea, beneficiaza de un mare succes la sexul opus. Indica o fire vesela, armonioasa, intuitie, inclinatie spre intelectualitate, arta, muzica si pictura, in special, popularitate, sociabilitate, succes la sexul opus, posibile castiguri din scris. Persoana poarta o corespondenta sentimentala importanta, avand talent literar si iubind mult placerile si arta. Trebuie sa invete sa fie mai responsabila, in special in plan afectiv.

Mercur în opoziție cu Saturn (7°19)
Indica rigiditate, o minte unilaterala, fixism, incapatanare, tendinte de critica excesiva, inhibitie, frustrare, vorbire repezita si violenta. Persoana este nelinistita, inconstanta, capricioasa, egoista, si are o moralitate indoielnica. Poate fi geloasa, certareata si poate avea prieteni inselatori.

Mercur în trigon cu Pluton (1°30)
Indica o fire abila. Persoana este dotata cu multa diplomatie, stiind sa critice cu talent, fara a jigni sau supara, avand o exprimare fermecatoare, cu un mare spirit de observatie si analiza, percepand esenta subtila a fenomenelor si cauzele cele mai ascunse. Are o mare forta creatoare, in special in domeniul literaturii si oratoriei, favorizandu-i-se o cariera in politica.

Venus

Venus în Pești
Venus in Pesti este in propria sa zodie de exaltare, unde isi amesteca din nou razele sale benefice cu cele ale lui Jupiter. In plus, cum Pestii sunt o zodie de apa, aceasta pozitie semnifica o mare emotivitate imblanzita, stapanita de elementul durerii inerente a Casei a XII. Aceasta pozitie il indica deci pe cineva care este capabil de a resimti un sentiment ca acela simtit de Salvatorul Nostru cand a spus: Veniti la mine, voi toti cei ce sunteti slabi si impovarati, va voi oferi odihna. Venus in Pesti indica deci o natura ce aspira sa-i usureze pe toti cei care sufera de trup si suflet. Adesea nativul, impins de o blanda mila isi ia o slujba intr-o inchisoare, un spital sau o institutie caritabila unde gaseste o solutie pentru compasiunea sa. Aceasta pozitie da si o iubire intensa de muzica si, daca alte aspecte sunt favorabile, un mare talent vocal sau instrumental, caci muzica este cea mai minunata refulare oferita emotiilor celor mai profunde pe care o poate resimti sufletul omenesc. Persoanele care au Venus in Pesti sunt mai ales predispuse in a fi inselate in afaceri si sa aiba probleme ca urmare a unei legaturi ilegale.

Venus în Casa XII
Venus in Casa a XII-a, bine aspectata, arata ca persoana va beneficia de avantajele inerente acestei case: slujbe in inchisori, in spitale, in institutiile caritabile, lucru intr-un laborator sau chiar o ocupatie retrasa, fara legatura cu publicul. Aceasta pozitie favorizeaza de asemenea studiul si practicarea stiintelor oculte si indica o tendinta spre o iubire secreta, clandestina care se va derula fara piedici, daca Venus este bine plasata. Dar daca Venus este slabita datorita zodiei in care se afla sau stresata in Casa a XII-a, va cauza neplaceri din gelozie, divort, scandal, sau chiar nasteri dificile din cauza unei proaste perceptii a sexului ca organ al placerilor si simturilor, situatie des intalnita cand Venus este situat in Scorpion, zodie care guverneaza organele genitale, sau Taurul care produce acelasi efect prin actiune reflexa, adica depravarea sexuala.

Venus în conjuncție cu Mercur (1°28)
Indica mari capacitati de exprimare, abilitate in comunicare, maniere alese, o fire iubitoare de frumos, arta si placere, dar care ar trebui sa reflecteze mai mult asupra responsabilitatilor sale. Persoana este intuitiva si inspirata, putand avea talente muzicale sau in pictura; de asemenea, beneficiaza de un mare succes la sexul opus. Indica o fire vesela, armonioasa, intuitie, inclinatie spre intelectualitate, arta, muzica si pictura, in special, popularitate, sociabilitate, succes la sexul opus, posibile castiguri din scris. Persoana poarta o corespondenta sentimentala importanta, avand talent literar si iubind mult placerile si arta. Trebuie sa invete sa fie mai responsabila, in special in plan afectiv.

Venus în careu cu Marte (6°38)
Indica o sexualitate puternica, lipsa de tact, imprudente financiare, indulgenta fata de sine insusi, dificultati in viata afectiva si in autoexprimare, tendinta spre adulter si legaturi clandestine, schimbari bruste de comportament si prea multa importanta acordata placerilor. Fire capricioasa, aroganta, impulsiva, neglijenta, extravaganta, capabila de a-si transforma iubirea in ura si de a deveni distructiva.

Venus în opoziție cu Saturn (5°51)
Indica energie mentala consumata in relatii sexuale, goana dupa placeri, dificultati in relatiile cu femeile si cu persoane mai in varsta, inclinatie spre gelozie, inhibitie, instrainare, dificultati emotionale, deseori celibat. Fire schimbatoare, posomorata, sireata; sexualitate agresiva, purtari indecente, obiceiuri depravate. Telurile afective nu sunt realizabile; infidelitate si adulter.

Venus în trigon cu Pluton (0°02)
Indica mediumnitate, ingeniozitate, perceptii subtile dezvoltate, capacitati creatoare, excelent simt al culorii si formei, capacitate de a reusi, de a sti sa-si utilizeze abilitatea si sa se concentreze cu tenacitate. Romantism, erotism puternic, tentatie de a amesteca fatalismul in sentimente. Este un aspect caracteristic marilor oameni de arta, generand succes si popularitate, precum si ingaduinta pentru manifestarile excesiv de erotice si afective.

Marte

Marte în Săgetător
Marte in Sagetator, bine aspectat, da placerea argumentatiei si cea a discutiilor pe subiecte de natura serioasa cum ar fi legea, filosofia, religia. Va face ca persoana sa fie candida si deschisa in toate realatiile sale, plina de entuziasm, de ambitie, doritoare sa iasa in avantaj in mediul sau, desi putin inclinata a se ralia la concepte care nu se acorda cu ideile sale de probitate si de dreptate. Aceste persoane fac pe interesantele, vorbareti ideali, mai ales in ultima parte a vietii lor, caci, placandu-le sa calatoreasca, si fiind observatori fini, au un bagaj de subiecte instructive si atragatoare pe care sunt intotdeauna dispuse sa le impartaseasca auditoriului lor. Le plac de asemenea si sporturile, in care exceleaza de altfel, si exercitiile in aer liber. Marte bine aspectat in Sagetator, este o pozitie ideala pentru un om al legii, caci ascute si anima facultatile mentale si oratorii. Marte afectat in Sagetator, da o limba ascutita si un caracter certaret cu o trasatura de necinste; de aceea gasim ca astfel de persoane sunt in general detestate in mediul lor, dar mai ales in cercurile sociale unde par intotdeauna a fi in opozitie cu ideile si opiniile celorlalti si par a adopta o atitudine de dispret suprem fata de cei care nu sunt de parerea lor. Aceste persoane sunt predispuse la a avea accidente in calatorie si numeroase fracturi.

Marte în Casa VIII
Marte in Casa a VIII-a, bine aspectat, aduce avantaje financiare prin casatorie sau prin mostenire. In afaceri, aceasta pozitie este de asemenea buna si indica castiguri prin asociatii, procese castigate sau alte afaceri indicate de Casa a VIII-a. Atunci cand Marte este afectat in Casa a VIII-a, bogatia este periclitata dupa casatorie din cauza cheltuielilor excesive ale sotului. Asociatiile, procesele ar trebui evitate, nativul va pierde sigur. Cei care il au pe Marte in aceasta pozitie, nu ar trebui sa amane realizarea testamentului, caci moartea ii va surprinde brusc si pe neasteptate.

Marte în trigon cu Soarele (0°06)
Indica energie, dinamism, actiune, spirit intreprinzator, actiuni calculate si ordonate, abilitati de conducere, fizic puternic depasind orice problema de sanatate. Persoana are tact, vitalitate, curaj, incredere in fortele proprii, talent pentru sport, perseverenta, tenacitate in urmarirea scopurilor, putand sa ajunga rapid in functii importante, posibil in aparatul de stat; este apreciata pentru forta sa, fiind un adversar de temut.

Marte în careu cu Venus (6°38)
Indica o sexualitate puternica, lipsa de tact, imprudente financiare, indulgenta fata de sine insusi, dificultati in viata afectiva si in autoexprimare, tendinta spre adulter si legaturi clandestine, schimbari bruste de comportament si prea multa importanta acordata placerilor. Fire capricioasa, aroganta, impulsiva, neglijenta, extravaganta, capabila de a-si transforma iubirea in ura si de a deveni distructiva.

Marte în careu cu Saturn (0°47)
Indica o tendinta de imbatranire prematura, fire razbunatoare, siretenie, cruzime, libertinaj, extravaganta, limbaj sarcastic, cinism, obraznicie, risc de accident, nenoroc, vaduvie, posibile necazuri cu legea, inchisoare; fire nemiloasa, sadica, tafnoasa, suspicioasa; dificultati in concentrare. Cel in cauza este neincrezator, rautacios, avand multe conflicte cu ceilalti datorita firii sale impulsive si dure.

Marte în careu cu Neptun (7°53)
Indica o fire evaziva, fricoasa. Cel in cauza isi canalizeaza prost energiile, suferind de complexe de inferioritate, este supus viciilor si are tendinte autodistructive. Are o imaginatie prea bogata si nerealista. Pericol de accident, ranire, scandaluri.

Jupiter

Jupiter este retrograd. Citește mai multe despre acest lucru dând clic aici.

Jupiter în Balanță
Jupiter in Balanta, atunci cand este in buna configuratie, da o natura binevoitoare, simpatica si afectuoasa; constiincioasa si sociabila, avand un mare interes pentru tot ceea ce se refera la progresele omenirii in : muzica, arte, literatura, relatii sociale, etc. Astfel persoana este foarte iubita. Aceasta pozitie anunta reusita in afaceri si succes in viata publica. Dar daca Jupiter este afectat in acest semn, indulgenta acordata cerintelor de natura inferioara va aduce subiectului neplaceri, un scandal public, pierderea popularitatii si prestigiului sau.

Jupiter în Casa VII
Jupiter in Casa a VII-a da un partener simpatic, cu o inima nobila si generoasa care ii va aduce persoanei favoruri, avere si prestigiu social. Este o pozitie ideala pentru casatorie cat si pentru asociatii in afaceri, deoarece nativul poate fi sugur ca asociatul sau va fi sincer, onest, demn de incredere si ca va contribui prin cooperarea sa intr-o mare masura la succesul comun. Pentru un avocat, indica succesul in jurisprudenta si abilitatea de a reconcilia adversarii. Dar daca Jupiter este slab sau afectat, persoana va pierde toate procesele sale sau va suferi de o incredere prost plasata in asociatul sau; casatoria sa va fi amanata sau rupta, sau - daca s-a consumat deja - indolenta si egoismul partenerului vor tulbura uniunea.

Jupiter în opoziție cu Soarele (7°24)
Indica o vitalitate slaba, tulburari ale ficatului, aroganta, orgoliu, extravaganta, snobism, piedici in afirmarea sociala, caracter necinstit, dar numai daca este indicat si de alte aspecte rele. Nativul este cheltuitor, isi risipeste energiile, da dovada de indulgenta prea mare cu sine insusi, tendinta de ingrasare datorita abuzului de hrana.

Saturn

Saturn este retrograd. Citește mai multe despre acest lucru dând clic aici.

Saturn în Fecioară
Saturn in Fecioara da un spirit studios, profund, stiintific, inclinat spre studiul problemelor celor mai profunde ale vietii. Indica o abilitate innascuta in a-i conduce pe ceilalti. Da ordine, economie, frugalitate; dar daca Saturn este afectat in aceasta zodie, spiritul se concentreaza asupra bolii, iar subiectul devine un ipohondru inveterat. Acesti oameni sunt cei mai buni clienti ai vanzatorilor de remedii brevetate pentru boli mai intotdeauna imaginare. Aceasta pozitie, totusi, face ca nativul sa fie susceptibil de boli intestinale.

Saturn în Casa VI
Saturn in Casa a VI-a, bine amplasat, da subiectului abilitatea de a dirija functionari si muncitori in maniera cea mai buna, caci este calm si ponderat, ferm si serios. Are un mod foarte personal de a impune respectul care cere o supunere imediata, fara a trezi resentiment pentru aceasta, cum ar face modul zgomotos si tunator al lui Marte. Saturn stresat in Casa a VI-a indica multe boli si daca, pe de alta parte, se afla intr-o zodie slaba, cum e Fecioara, de exemplu, persoana este amenintata de a deveni un invalid cronic, caci o data cuprinsa de boala, forta recuperatorie este atat de slaba ca-i este aproape imposibil de a-si recapata sanatatea: natura principala a bolii este indicata de zodia care ocupa cuspida Casei a VI-a sau a XII-a; dar de obicei cu astfel de subiecti se poate conta pe un numar mare de complicatii agravante. In plus, o persoana cu Saturn stresat in Casa a VI-a are mari dificultati in a-si gasi un loc de munca si e evident ca viata ii va fi dura, fiind incapabila de a-si castiga subzistenta, chiar si cand oricine in locul ei, in aceleasi conditii, ar fi fost in stare sa o faca.

Saturn în opoziție cu Mercur (7°19)
Indica rigiditate, o minte unilaterala, fixism, incapatanare, tendinte de critica excesiva, inhibitie, frustrare, vorbire repezita si violenta. Persoana este nelinistita, inconstanta, capricioasa, egoista, si are o moralitate indoielnica. Poate fi geloasa, certareata si poate avea prieteni inselatori.

Saturn în opoziție cu Venus (5°51)
Indica energie mentala consumata in relatii sexuale, goana dupa placeri, dificultati in relatiile cu femeile si cu persoane mai in varsta, inclinatie spre gelozie, inhibitie, instrainare, dificultati emotionale, deseori celibat. Fire schimbatoare, posomorata, sireata; sexualitate agresiva, purtari indecente, obiceiuri depravate. Telurile afective nu sunt realizabile; infidelitate si adulter.

Saturn în careu cu Marte (0°47)
Indica o tendinta de imbatranire prematura, fire razbunatoare, siretenie, cruzime, libertinaj, extravaganta, limbaj sarcastic, cinism, obraznicie, risc de accident, nenoroc, vaduvie, posibile necazuri cu legea, inchisoare; fire nemiloasa, sadica, tafnoasa, suspicioasa; dificultati in concentrare. Cel in cauza este neincrezator, rautacios, avand multe conflicte cu ceilalti datorita firii sale impulsive si dure.

Uranus

Uranus în Taur
Uranus in Taur da o natura foarte intuitiva, dar incapatanata si voluntara; de aceea, atunci cand aceste persoane au hotarat ceva nimic in lume nu poate sa-i faca sa se razgandeasca: se ataseaza de scopul lor, de ideea lor cu o determinare calma si o constanta pe care nici persuasiunea, nici amenintarile nu o pot misca. Daca Uranus este afectat, persoana va fi banuitoare, geloasa; ea va fi de asemenea predispusa la pierderea averii brusc si pe nepusa masa. Cu Uranus bine aspectat, putem dimpotriva sa ne bazam pe conditii financiare satisfacatoare.

Uranus în Casa I
Uranus in Casa I, chiar si atunci cand planeta este bine aspectata, face ca persoana sa fie foarte originala si foarte excentrica. Pare ca-i face placere sa actioneze impotriva conventiilor si obiceiurilor, doar pentru a parea stranie. Gaseste intotdeauna un mod original de a face lucrurile, diferit de cel al lumii celeilalte, convinsa ca modurile sale de realizare si ideile sale sunt mai bune decat ale celorlalti. Daca Uranus este afectat in vreun fel, isi va apara ideile fata de toti si impotriva tuturor, exagerand. Un Uranus bine aspectat in Casa I indica, in general, toleranta fata de parerile celorlalti, un spirit de amabilitate opus sentimentelor dure, concepute de un Uranus afectat. Uranus la Ascendent indica o natura nelinistita, numeroase schimbari bruste, bune sau rele, in functie de aspecte. In orice caz, chemarea locurilor indepartate, bogate in speranta, fara incetare prezente in ochii spiritului, face ca Uranienii sa fie mereu gata de a deveni pionierii noilor actiuni, noilor cauze, din simplul fapt ca exista sansa de a trai aventura - chiar si riscul.

Neptun

Neptun în Pești
Neptun in Pesti, in aspecte bune, da iubirea fata de misticism si tendinta cercetarilor in lumea oculta subiectului, care isi va putea dezvolta capacitatile spirituale si sa obtina cunoasterea directa. Compatimitor, modest, retinut in manierele sale; va fi foarte iubit si va primi adesea de la ceilalti un ajutor dat cu mare inima. Atunci cand Neptun este afectat in Pesti, persoana este predispusa mediumitatii, obsesiei si deceptiilor cauzate de dusmani secreti. Exista pericolul inchiderii, o tendinta de a-i place bauturile, narcoticele, ceea ce nu aduce decat necaz si conduce la decadere.

Neptun în Casa XII
Neptun in Casa a XII-a, in configuratie buna, asigura succesul in muncile de cercetare stiintifica sau oculta, munci indeplinite in secret. Indica o unire de suflete, secreta, onorabila, de un mare avantaj celor doi prieteni din care unul este adesea in lumea spiritelor; legatura, in acest caz, este mult mai stransa decat ar putea fi intre prieteni locuind in planul fizic. Neptun afectat in Casa a XII-a indica posibilitatea de a face inchisoare sau de a fi internat intr-un spital sau un azil ca urmare a manipularilor unor dusmani secreti dar puternici; prevesteste de asemenea boala cronica, alienare mentala sau dementa datorate practicilor corupte.

Neptun în careu cu Marte (7°53)
Indica o fire evaziva, fricoasa. Cel in cauza isi canalizeaza prost energiile, suferind de complexe de inferioritate, este supus viciilor si are tendinte autodistructive. Are o imaginatie prea bogata si nerealista. Pericol de accident, ranire, scandaluri.

Pluton

Pluton în Rac
Aici a fost Pluton intre 1914 si 1939. Pozitia stimuleaza transformarile profundeprin crize emotionale si prin reconsiderarea traditiilor sau prin proliferareaaspectelor nationaliste. A corespuns cu primul razboi mondial, cind multe statenationale au aparut in Europa dupa dezmembrarea Imperiului Austro-Ungar, iar in Rusias-a schimbat complet sistemul, si apoi a continuat cu dezvoltarea miscarilornationaliste si dictatoriale in Germania, Italia, Spania. Indica devotament familial, atentie deosebita pentru satisfacerea partenerului, atractie deosebita pentru ocultism, intuitie, vigoare sexuala deosebita, forta creatoare, artistica, cultivarea ceremonialului, tenacitate extrema, revalorificarea traditiilor, interes si abilitate pentru magie.

Pluton în Casa IV
Indica puternice legaturi ereditare, tendinte dictatoriale, trecand prin transformari bruste si radicale in sfera domestica, persoana trebuind sa invete sa coopereze cu membrii familiei. Nativul are tendinta de a fi stapan la el in casa, uneori depasind limitele si putand deveni despotic sau cicalitor fata de ceilalti. El trebuie sa invete sa coopereze cu cei din familie sau din mediul sau de viata, sa devina mai tolerant si sa nu impuna altora mai mult decat pot face. Poate fi un reformator al vietii din propriul camin, dar trebuie sa dea dovada de tact si de o putere de convingere care sa nu fie persuasiva. Poate trai drame legate de familie, sau evenimente care transforma profund viata familiei sale, ajutandu-l sa se regaseasca si sa-si asume responsabilitati fata de altii.

Pluton în careu cu Soarele (6°30)
Indica o fire dictatoriala, comportament nemilos, supus transformarilor, atractie pentru putere. Persoana este tentata sa-i manipuleze pe ceilalti, are nevoie sa invete credinta.

Pluton în trigon cu Mercur (1°30)
Indica o fire abila. Persoana este dotata cu multa diplomatie, stiind sa critice cu talent, fara a jigni sau supara, avand o exprimare fermecatoare, cu un mare spirit de observatie si analiza, percepand esenta subtila a fenomenelor si cauzele cele mai ascunse. Are o mare forta creatoare, in special in domeniul literaturii si oratoriei, favorizandu-i-se o cariera in politica.

Pluton în trigon cu Venus (0°02)
Indica mediumnitate, ingeniozitate, perceptii subtile dezvoltate, capacitati creatoare, excelent simt al culorii si formei, capacitate de a reusi, de a sti sa-si utilizeze abilitatea si sa se concentreze cu tenacitate. Romantism, erotism puternic, tentatie de a amesteca fatalismul in sentimente. Este un aspect caracteristic marilor oameni de arta, generand succes si popularitate, precum si ingaduinta pentru manifestarile excesiv de erotice si afective.

Nodul Nord

Nodul Nord în Rac
Nativul si-a tinut sub control impulsurile si instinctele personale. A trait doar pt a atinge un statut social dar nu a facut nimic pentru familie sau viata sa afectiva. In aceasta viata ii va fi greu sa acorde prioritate aspectelor afective. Este posibil sa fie nevoit sa faca un sacrificiu sau sa renunte la ceva in favoarea familiei.

Nodul Nord în Casa III
In viata anterioara nativul a lucrat mult pentru a-si imbunatati cunostintele si intelepciunea pe care nu intodeauna le-a folosit in mod constient. In aceasta viata trebuie sa renunte la idealism, filozofie si estetism pentru a aborda viata intr-un mod logic, rational si pragmatic.

Lilith

Lilith în Taur
Pot exista dificultati in exprimarea senzualitatii. Latura materiala are o deosebita importanta pentru nativ, iar sentimentele pot fi neglijate.

Lilith în Casa I
Sexul are o mare importanta in viata nativului. Pot apare crize datorita neimplinirii sexuale.

Chiron

Chiron în Taur
Nativul va avea nevoie de siguranta materiala. El poseda un simt unic al valorilor. Va trebui sa stie ce vrea si sa actioneze in consecinta.

Chiron în Casa I
Cercetarea nativului este principala sa motivatie. Tipul de nativ mai evoluat este un ghid bun, cu un spirit foarte deschis. El poate deveni un vindecator, un om de spirit, un indrumator, un instructor, iar uneori un Guru.

Junon

Junon în Săgetător
Nativul va cauta un sot optimist, de viata, evoluat spiritual si cu care sa impartaseasca o cercetare, studiu sau sa faca calatorii.

Junon în Casa VIII
Nativul va fi sedus de un partener senzual, cu un puternic magnetism si posedand un farmec plin de mister.




Cărți interesante

Purificarea Egoului Negativ

Dr. Joshua David Stone

Căutare VIP

Forum

Mai multe subiecte »

Jurnal

Aniversări mai

Nu ești autentificat

Zile de naștere

Astăzi

Cee Lo Green [1846]
Idina Menzel [1586]
Im Yoona [1658]

Mâine

Brooke Shields [1846]
Clint Eastwood [1950]
Colin Farrell [1842]

Articole

Quiz

Ești drăguță sau fierbinte?